[Valid RSS]

I väntan på något nytt

EQUAL 2015

Kategori: Alla samlade verk

 
Jag tror någonstans att jag missat att nämna mitt senast projekt EQUAL 2015. Tanken med EQUAL är att försäljningen av banden ska gå till varierande organisationer som på något vis arbetar med främjandet av jämlikhetsfrågor och antirasism.
 
 

EQUAL 2015-armbanden representerar kampen för jämlikhet gällande alla samhällets folkgrupper, vare sig det handlar om kön, sexualitet, kultur eller härkomst.


Var med och stöd kampen ~ Beställ EQUAL 2015-armband idag!


Pris: 50 kr (+porto ~ 6 kr á fyra st armband)

SWISH: 0735-81 36 38

Märk beställningen med EQUAL. Ange namn och adress
(Vid beställning av fem st bjuder jag på ett sjätte armband)

 

Du behövs. Du kan förändra!

 

 


Om du har tips på organisation som behöver stöd i sitt arbete får du gärna kontakta mig via kommentarsfältet här under.

KOMMENTARER:

  • Hanna säger:
    2015-04-16 | 15:48:30
    Bloggadress: http://HannasFokus.blogg.se

    Himla fint projekt. Härligt att se att någon bryr sig!

    Svar: Hej Hanna, och tack! Åh det är massor som bryr sig! EQUAL går superbra!! :) är inte uppe i samma försäljning som Cure HIV men då hade jag ju Musikhjälpen som dragplåster. Men detta rullar iaf :) kram på dig!
    Annabelle

Kommentera inlägget här: