[Valid RSS]

I väntan på något nytt

Bakluckeloppissuccén!

Kategori: Alla samlade verk

Jag förstår att det liksom hänger i luften. Du är arg. Irriterad. Besviken. Jag har ju liksom suttit inne med en massa information som du bara väntat på. Frågan har liksom varit närvarande hela tiden och jag har blundat för den. Förlåt! Jag ska bättra mig. Ibland kommer bara så mycket annat i vägen, men nu ska jag göra ett försök.

BAKLUCKELOPPISEN BLEV EN SUCCÉ!

Jag, precis som ni redan vet, hade sett fram emot detta event i över 6 månader och när det äntligen började närma sig insåg jag ganska snabbt att jag inte hade mycket att sälja. Jag blev rent av utskrattad åt av övriga deltagare i min lilla loppisgrupp. Jag kontaktade i och med detta det tunga artilleriet – min syster! Hon hade länge klagat över att hon inte kunde ta sig in i sitt källarförråd på grund av att hon hade så mycket saker därinne. Perfekt! Vi slog två flugor i en smäll och var nu med i gamet igen! Ordentligt! Så pass ordentligt att vi fick hyra en liten, liten, liten bil som vi tyckte ganska mycket om.

Efter mycket om jag men, men stor förväntan vaknar jag av ett samtal dagen efter. Det är min syster som undrar om jag sover. Japp! Vi dök upp ganska genomstressade på loppisen och var ganska ostrukturerade men drog i slutändan in en fin slant var! Bäst var det helt klart att bli av med allt som bara varit undanstoppat i väntan på evigheten. Nu får någon annan ge liv åt allt igen! Jag har redan tackat ja till en loppis till. Denna gång med ännu färre prylar! :)

Det som inte gick åt på loppisen hamnade på Tradera igen! In och kolla du med vetja!

Kameralins | Kameralins 2 | Guldklänning (maxi) | Blommigt sommarlinne | Miss Sixty stövletter i rött läder | Caterpillar (Läderstövlar) stl 39 | Caterpillar läderstövlar i stl 39 | Svarta stilettskor med nitar Stl 39
Blå stövlar i Stl 39

Kommentera inlägget här: