[Valid RSS]

I väntan på något nytt

En ångrar sällan sånt en fick möjlighet att göra!

Kategori: Alla samlade verk, Bothénskans påhitt!, Hang-ups

 
Det går inte alltid som en tänkt sig. Och jisses vad trist det skulle vara att leva efter en sån perfekt väg genom livet. Det är ju hungern och att kämpa som är den bästa kryddan. 
 
Den senaste tiden har jag varit ganska kryptisk i mina avsnitt, mest för att jag inte vill jinxa något, eller rentav hiva en möjlighet. Men nu tänkte jag ta ton och sjunga ut för fulla muggar. Yes, ni som vet med er att ni har känsliga öron kan stoppa in öronpropparna nu. Ni kommer höra ändå :)
 
I våras fick jag samtalet. Jag blev alldeles till mig när jag uppfattade att samtalet kom från tv. Jag fick liksom hålla i mig när hon frågade om jag ville vara med. Så klart jag ville! Det är ju skitkul! Men ganska fort förstod jag att det skulle dyka upp ett och annat hinder, som mitt jobb till exempel. Jag kan ju inte bara ta ledigt hur som helst, men jag bestämde mig för att det fick lösa sig. 
 
För att inte gå in på detaljerna så djupt kan jag väl säga att... det löste sig! Med viss spänning, och begynnande magsår, står jag nu redo. 
 
TV - här kommer jag med min lilla mamma!
 
 
 

KOMMENTARER:

  • Kicki säger:
    2015-07-14 | 11:56:11
    Bloggadress: http://bergvis.se

    Grattis till att komma in :-)

Kommentera inlägget här: