[Valid RSS]

I väntan på något nytt

Barbro, mitt älskade hjärta

Kategori: Alla samlade verk

Förlåt, mitt hjärta, för vad som kolla skall. Om du bara visste hur jag går sönder varje gång jag slås av tanken att du inte finns kvar imorgon kväll. Om jag kunde skulle jag ge dig evigt liv. Jag skulle ge dig en frisk kropp och din syster tillbaka. Men allt jag har kvar är att ta bort din smärta. Jag kan inte formulera med ord hur ont det gör. Jag älskar dig så innerligt. Jag älskar dig så mycket att jag försöker hjälpa dig att släppa taget om min kärlek till dig. Det är så svårt att Jg inte klarar det själv. Jag tar hjälp för jag är så svag att jag inte kan ringa samtalet själv. Jag är för upptagen med att hålla dig våra sista timmar medan jag skakar av gråt. Imorgon får du träffa din syster igen. Jag lägger dig precis bredvid henne så ni för alltid har varandra nära. Jag älskar dig så mitt hjärta går i miljoner bitar. En del av mig dör med dig och den biten vill jag att du tar med dig in i evigheten. Spar den biten så vi finner varandra igen när det blir min tur. Kom då och lägg dig i min famn så jag får känn din trygghet igen. Jag älskar dig. Jag älskar dig. Jag älskar dig. ❤️ #barbro
 
 
Kommentera inlägget här: