[Valid RSS]

I väntan på något nytt

MUSIKHJÄLPENINITIATIV!

Kategori: Alla samlade verk

För tredje året i rad engagerar jag mig med eget initiativ i Musikhjälpen. År 2014 deltog jag i insamlingen som gick under namnet "Hjälp oss stoppa spridningen av HIV" och startade då en armbandsförsäljning som jag hoppades skulle bidra med 1000 kr om mina vänner köpte sig ett varsitt. Sista dagen av Musikhjälpen reste jag till Uppsala för att förhoppningsvis lyckas sälja mina sista armband på KÄRLEKENS TORG. Det var med glädje tårar jag överlämnade 25 000 kr. 

I fjol upprepade jag konceptet och hoppades i smyg lyckas bräcka fjolårets resultat. Det gjorde jag. Sista dagen lämnade jag över 33 000 kr till insamlingen med namnet "Ingen ska behöva fly undan klimatet".

Jag tror på trilogier och att en ska sluta när allt är som bäst! Därför har jag i år bestämt att jag säljer armband för sista året. Målet i år är djärvare än någonsin. Med snabb kalkylering är det just 42 000 kr som saknas för att på tre år genererat 100 000 kr till Musikhjälpen. Så det blir målet i år. 

Vill du vara med och bidra till mitt initiativ? Köp Musikhjälpenarmband! 60 kr/st. Vid köp av 5 armband bjuder jag på ett sjätte! Swisha ditt bidrag till 073 581 36 38. Ange din adress i meddelarfältet. 

Glad Musikhjälpen på dig!

/ Annabelle
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: