[Valid RSS]

I väntan på något nytt

Alla djur får vara med

Kategori: Alla samlade verk, Bothénskans påhitt!, Hang-ups, Små djur med svansar

De flesta som känner mig VET att jag älskar djur. Det skulle, i stort sätt, kunna vara vilket pälsdjur som helst för att det ska väckas en helt galen kärlek i mig. Jag stoppar hundar på gator, kelar med strosande katter och klappar hästar och hånglar med kossor, i tid och otid. Jag kan liksom inte ge mig när det kommer till djur, utan tappar helt taktsinnet.
 
Jo, jag skulle gärna skaffa katt och självklart skulle jag vilja ha en hund. Fick jag välja skulle jag vara med i "Bonde söker fru" men då för att få leva med djur i min närhet i första hand. Kruxet är med att skaffa dessa stora djur, som exempelvis hund och katt, att jag helt skulle gå under den dag de går ur tiden. För någon vecka sedan gick Hilda bort och det var ett helvete, trots att hon bara är/var en råtta.
 
Med detta sagt vill jag påstå att jag är den sannaste djurvän som finns. Redan som barn var detta ett stort intresse så när pappa skulle ta bilen till sin springslinga, som låg i närheten av fårhagen, passade jag ofta på att följa med och kela med lammen. 
 
Nu till min fråga: 
 
Finns det någon därute som behöver en djurvakt ibland? 
 
Jag skulle så gärna ställa upp på att gå ut med hundar, passa katter, kela med marsvin, pussa sönder minigrisen.., bara jag fick chansen! 
 
Hör av dig!! Och gärna omedelbums! :)
 
 
Stor kram!
/djurtjejen Annabelle
 


 
Kommentera inlägget här: