[Valid RSS]

I väntan på något nytt

Bakluckeloppis!!

Kategori: Alla samlade verk, Bothénskans påhitt!

Snart är det dags för loppis och det har jag sett fram emot hur länge som helst. Jag har nog aldrig själv haft ett bord och sålt på loppis men någon gång måste väl bli den första?! Vi har köpt in oss och på så vis fått en parkeringsruta i Skärholmen den 3 maj och där ska vi stå och sälja för glatta livet!
 
Jag tänkte även ge mig på att ha en liten auktion på saker som jag hoppas få en bättre slant för. Typ min guldklänning som är förbaskat fin! Så jag tryckte upp ett par sådana här:
 
 
Vad tror ni? Får en göra så?
 
Jag tyckte att det kändes kul!! :)

KOMMENTARER:

  • enklaknep- inspiration för briljant bloggare säger:
    2015-04-27 | 15:14:25
    Bloggadress: http://enklaknep.se

    Hur gick det på loppisen, självklart skulle du haft en aktion för de bästa sakerna!

    Ha en fantastisk dag!

    Svar: Hej där! Loppisen är söndag och då jäklar!!!
    Annabelle

Kommentera inlägget här: