[Valid RSS]

I väntan på något nytt

Dör vi så gör vi i alla fall det tillsammans!

Kategori: Alla samlade verk, Bothénskans påhitt!


På lördag är det slutaudition. Går vi inte vidare då så hade vi iallafall superkul idag! Mamma fick testa fickparkera efter 15 års uppehåll från förarsätet. Det gick ändå skapligt trots att hon knappt såg över motorhuven! Sen skulle vi ut på stadskörning - kring kvarteret - och jag skulle guida mamma. Det gick så där eftersom jag inte kan skyltarna!
 
"Vad betyder den där skylten, mamma! Får du ens svänga här?", stressar jag upp mig.
 
"Den betyder att vi är små!", svarar mamma
 
?
 
Sen hamnar vi i en uppförsbackei väntan på att rödlyset ska slå om... och mamma glömmer att lägga i bromsen. Vi var riktigt nära att backa in i bilen bakom.
 
Men som sagt, på lördag får vi se om vi kommer med! Den som lever får se eller som jag och mamma nu börjat säga: 
 
"Dör vi så gör vi i alla fall det tillsammans!"
 
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: