[Valid RSS]

I väntan på något nytt

HHH - Höstens Hetaste Hit <3

Kategori: Alla samlade verk

 

Igår känns inte som i dag - längtar efter det vi va.
Tysta munnar, tomma ord.
Har mer att säga än du tror.

Ljusa nätter, långa dar.
Din tröja är allt jag har kvar.
Ska jag ta med den när vi ses?
Det förändrar ingenting, jag vet.

För jag kan inte vara någon annan än jag.
Du har förändrats men jag stannar kvar.
Nej, jag kan inte vara nån annan än jag.
Vi blir inte bättre, det är som du sa.

Telefonen i min hand.
Hatar att jag hoppas på - att se ditt namn,
för vad fan är det jag väntar på?
Borde radera allting på oss två.

Försöker dölja mina känslor med en basgång.
Möter andras läppar, fast på avstånd.
Jag dansar genom natten på ett glasgolv.
Om allting spricker, om allting spricker, blir du glad då? 

-----

Klicka på bilden

 
Kommentera inlägget här: